Η
ανάγκη αντιμετώπισης των παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς αποτέλεσε το έναυσμα
για την προαγωγή της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής, ενώ η γνώση που προέρχεται
από την εκπαίδευση των παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς συμβάλλει στη διδασκαλία
κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων για όλα τα παιδιά στα πλαίσια του
σχολείου. Η καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων επιφέρει μείωση
ή και εξάλειψη των παραγόντων επικινδυνότητας, προλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο
τη δημιουργία προβλημάτων συμπεριφοράς.[ ...περισσότερα]